Friday, November 6, 2009

Hadiah Ulangtahun Periuktanah

Alhamdulillah..... syukur nikmat atas rezeki yang dikurniakan Allah SWT kepada kita semua...

Rezeki K.An dan keluarga juga bila Abg Azam membawa pulang Sistem Rawatan Air AMWAY yang terbaru untuk rumah kami. eSpring namanya... Dah lebih 10 tahun Sistem Rawatan Air Generasi Pertama AMWAY berkhidmat di rumah kami, dan perkhidmatannya saaangat memuaskan. Berkat rezeki yang ada, kami bertukar kepada yang baru, yang lebih canggih dan mempunyai 16 patent antarabangsa... Hadiah yang sangat bermakna untuk kami sekeluarga dan menggalakkan lagi K.An untuk masak-masak...

Yang penting sumber airnya diyakini bersih dan sihat... barulah makanan yang kita nikmati bukan sahaja sedap tetapi berkhasiat untuk tubuh badan.... (untuk maklumat lanjut layari www.Amway2U.com)

6 comments:

Anonymous said...

Salam k.An.

Canggih tuu...saya pakai brand Oxy-Pi DCL. Baru siap masak "asam pedas ikan sembilang" tadi, ikut resepi "asam pedas ikan pari" resepi k.An. Sedap sangat! Thanks.

Anonymous said...

ooppsss...terlupa nak buat ucapan:

"Selamat Menyambut UlangTahun Pertama Periuktanah"...Semoga ALLAH SWT berkati kehidupan k.An sekeluarga dan teruskanlah mencurah ilmu memasak kepada kami semua.

abrahyn said...

salam...congrats kak...
kita dah link akak sbb suka dengan resepi2 simple yg akak tepek kat blog...walaupun minat masak, tapi saya sgt malas juga utk masak...mudah2an bila tgk resepi2 simple tu bertambah rajin la saya :D

Raihan Shaari said...

terima kasih dr.

sedapnye asam pedas sembilang.. kat putrajaya ni tak pernah nampak sembilang segar.. kalau nak, kena balik kampung baru ada..

Raihan Shaari said...

salam abrahyn.. tq sudi singgah.. cuba sikit-sikit dulu.. bila ramai yang kata sedap.. makin seronok nak masak nanti..

emyda said...

selamat berkenalan kak..saya suka baca blog akak..byk resepi yang best2..ada saya buat sendiri..hehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin