Monday, May 23, 2011

Al-Fatihah... Takziah kepada semua keluarga Mangsa Tanah Runtuh Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah, Madrasah At-Taqwa, Hulu Langat

Petang 21 Mei 2011, seluruh rakyat Malaysia, sekali lagi dikejutkan dengan berita menyayat hati in. Kejadian yang pernah berlaku, tetapi masih belum diambil iktibar oleh kita semua. Semuanya adalah di tangan Allah dan kita wajib menerima ketentuanNya.


Namun yang penting, ambillah iktibar. Jauhilah malapetaka. Janganlah lagi kita melakukan kesilapan dengan membuat pembangunan di cerun bukit yang merbahaya... Bumi ini milik Allah dan peliharalah ia dengan sebaiknya.
Di sini ingin K.An merakamkan ucapan takziah kepada seluruh keluarga mangsa yang terlibat. 16 orang yang terkorban  dan 9 orang terselamat... Sama-samalah kita panjatkan doa agar mereka ditempatkan di sisi Allah bersama orang-orang yang beriman. Cukuplah gambar-gambar ini menjadi cerita tanpa suara... (gambar di petik daripada The Star Online)
Al-Fatihah

2 comments:

Permata Hati said...

takziah buat semua K. Ann.. rasa tak sanggup nak baca paper dan tengok berita... sedih...semoa rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... amin...

KuNanGKuNanG said...

takziah kpd mangsa..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin