Wednesday, August 24, 2011

Pisau Seramik... sentiasa tajam tanpa perlu diasah..

Pisau dan tukang masak memang tak dapat dipisahkan, sehinggakan menjadi logo utama rancangan Top Chef. Dari sekecil bahan seperti bawang hinggalah ke daging lembu yang banyak.. ketajaman pisau sangat penting untuk mempercepatkan proses memasak. Memang penat dan remeh jadinya kalau sekejap-sekejap nak kena mengasah pisau yang tumpul selepas digunakan.

Baru-baru ni K.An diperkenalkan dengan sejenis pisau yang dapat mengatasi masalah tersebut. Kawan kepada adik K.An mengedarkan pisau yang takkan tumpul walaupun digunakan berulangkali. Tak sangka dan tak percaya pada awalnya, tapi setelah menggunakannya sendiri, barulah K.An percaya.


 Menghiris bawang dan karot dengan mudah... malah, sangat nipis..
Memotong buah-buahan dengan mudah
Yang paling menakjubkan, K.An boleh potong bahagian atas kulit kelapa dengan potong licin seperti di dalam gambar tu...

K.An juga boleh memotong daging berkilo-kilo tanpa perlu mengasahnya semula..(sesuai nak buat rendang raya nanti) kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri kerana pisau seramik ini didatangkan bersama jaminan kepuasan pelanggan. Kalau dah beli, tapi tak berpuashati dengan prestasinya, boleh dikembalikan kepada pengedarnya. Kepada yang berminat, klik saja di iklan pisau seramik di bahagian atas periuktanah atau layari pisauseramik.com.

3 comments:

eliyaezlinalias said...

wah!!! sgt berguna
tengkiu for sharing di info kak-an!!!

cikmanggis said...

selamat hari raya buat an seisi keluarga.Maaf zahir batin.

Sofya said...

wah! bagus ya.. nak pi survey gak la..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin